whatsapp
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord
Vacatures bij LIV Hypotheken
DePortier vrouw buiten planten
Kom jij ons team versterken?

Regelmatig zijn we op zoek naar nieuwe collega's. Check hieronder onze actuele vacatures.

Hypotheekadviseur

Vacature 

Ervaring

Vereist

Niveau

HBO

Dienstverband

> 32 uur 

Salaris

n.t.b.

Vacature Financieel Adviseur

Word jij onze nieuwe financiële rots in de branding?

Wij zijn op zoek naar een gedreven Financieel Adviseur Hypotheken & Verzekeren die met passie en expertise onze klanten begeleidt naar hun droomwoning en een zorgeloze financiële toekomst.
Als Financieel Adviseur bij LIV Hypotheken en Verzekeringen ben je meer dan alleen een adviseur; je bent een vertrouwenspersoon, een gids en een expert. Je doorloopt zorgvuldig het adviesproces en vertaalt de wensen van onze klanten naar een passend advies. Je borgt alle gemaakte afspraken in een volledig en correct klantdossier. Verder bewaak je de kwaliteit, levertijd en zorg je voor rapportages. Daarnaast onderhoud je voortgangscontact met betrokken partijen zoals verzekeraars en banken en werf je prospects. Je werkt zelfstandig, maar krijgt ook alle support en begeleiding die je nodig hebt. Samen met een hecht team van collega's streven we naar succes en blijven we onszelf continu ontwikkelen. Ben jij klaar om je carrière een boost te geven en deel uit te maken van een dynamisch en vooruitstrevend team?

Dit bieden wij
• Tussen € 2.951 en € 4.919 bruto per maand o.b.v. 40 uur
• Persoonlijke ontwikkeling o.a. via het online trainingsplatform Goodhabitz
• Een jaarcontract met intentie tot contract voor onbepaalde tijd
• Reiskosten en Duurzaam inzetbaarheidsbudget
• 26 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek
• Een goede pensioenregeling
• Een ongedwongen werksfeer, energieke collega’s jong en oud met passie voor hun vak en leuke teamactiviteiten

Over ons

Hans Janssen Groep is een bedrijf dat in het hart authenticiteit ademt en betrokkenheid koestert. Onze integriteit en klantgerichtheid zijn niet alleen de basis van ons bestaan, maar ook onze belofte aan onze gewaardeerde klant.
Waarom kiezen klanten voor ons? Omdat wij begrijpen dat zakendoen meer is dan alleen transacties. Het gaat om relaties opbouwen, om vertrouwen winnen en behouden. Wij zijn er voor de klant op de momenten dat zij ons nodig hebben en we zullen ons best doen om hun verwachtingen te overtreffen.

Dit ben jij

• Heb jij minstens HBO werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar relevante ervaring in de financiële dienstverlening?
• In het bezit van Wft Hypothecair Krediet en Wft Schadeverkering Particulier?
• Ben jij 32-40 uur per week beschikbaar?

Ben jij de Adviseur die wij zoeken? Wil jij samen met ons de markt veroveren en klanten laten stralen van blijdschap? Solliciteer dan nu, jouw droombaan wacht op jou! Stuur je motivatiebrief en CV naar Roxanne Poelen, HR Adviseur: r.poelen@hansjanssen.nl. Voor vragen kun je ons ook telefonisch bereiken: 06-39833182.


Ben jij die collega die iedere dag het verschil wil maken? Ben jij een enthousiaste adviseur met ervaring? Ben je klantgericht, stressbestendig, collegiaal en accuraat? Wil je werken in een klein team bij een dynamisch en snelgroeiend intermediairskantoor? Dan is dit jouw kans!


Klantmanager Hypotheken & Verzekeringen

Vacature

Ervaring

Vereist

Niveau

MBO

Dienstverband

> 24 uur

Salaris

n.t.b.

Vacature Klantmanager Hypotheken & Verzekeren

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Klantmanager die ons team Hypotheken & Verzekeren komt verrijken met zijn of haar expertise en drive. Gaat jouw hart sneller kloppen van een optimale klantbeleving? En ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging waarbij je jouw commerciële talenten volop kunt inzetten en ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Klantmanager speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze Financieel Adviseurs, onder andere door offertes, overeenkomsten en andere klantcommunicatie op te stellen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en je zorgt ervoor dat het hele proces soepel verloopt. Vanuit de klantvraag koppel je de klant aan de juiste specialist, je houdt de klant en opdrachtgevers proactief op de hoogte van de ontwikkelingen en zorgt dat zij toegang hebben tot alle informatie. Daarnaast houd je het klantdossier op orde en plan je klantafspraken in.

Deze unieke mogelijkheid op een cruciale plek binnen onze organisatie is een uitstekende stap voor een gedreven uitblinker die ernaar streeft om onze organisatie naar nieuwe hoogtes te tillen.

Dit bieden wij
•Tussen € 2.233 en € 3.722 bruto per maand o.b.v. 40 uur
•Persoonlijke ontwikkeling o.a. via het online trainingsplatform Goodhabitz
•Een jaarcontract met intentie tot contract voor onbepaalde tijd
•Reiskosten en Duurzaam inzetbaarheidsbudget
•26 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek
•Een goede pensioenregeling
•Een ongedwongen werksfeer, energieke collega’s jong en oud met passie voor hun vak en leuke teamactiviteiten

Over ons
Hans Janssen Groep is een bedrijf dat in het hart authenticiteit ademt en betrokkenheid koestert. Onze integriteit en klantgerichtheid zijn niet alleen de basis van ons bestaan, maar ook onze belofte aan onze gewaardeerde klant.
Waarom kiezen klanten voor ons? Omdat wij begrijpen dat zakendoen meer is dan alleen transacties. Het gaat om relaties opbouwen, om vertrouwen winnen en behouden. Wij zijn er voor de klant op de momenten dat zij ons nodig hebben en we zullen ons best doen om hun verwachtingen te overtreffen.

Dit ben jij
•Heb jij minstens MBO werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar relevante ervaring in commercieel administratieve ondersteuning en/of klantcontact?
•Ben jij in het bezit van Wft-diploma’s of bereid deze op korte termijn te behalen?
•Ben jij een teamplayer, die snel kan schakelen, flexibel en communicatief sterk is?
•Ben jij 24-40 uur per week beschikbaar?


Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar om met ons mee te groeien? Solliciteer dan nu en wie weet verwelkomen we jou binnenkort als onze nieuwe collega!
Stuur je motivatiebrief en CV naar Roxanne Poelen, HR Adviseur: r.poelen@hansjanssen.nl. Voor vragen kun je ons ook telefonisch bereiken: 06-39833182.

Klant/officemanager

Vacature gesloten

Ervaring

Pré

Niveau

MBO

Dienstverband

> 32 uur

Salaris

n.t.b.

Op dit moment hebben wij geen openstaande vacature. Het staat je vrij om een open sollicitatie te sturen.

Ben jij het visitekaartje van ons kantoor? Ben je klantgericht, stressbestendig, collegiaal en accuraat? Wil je werken in een klein team bij een dynamisch en snelgroeiend intermediairskantoor? Dan is dit jouw kans!

LIV Hypotheken heeft als missie het meest klantgerichte intermediairskantoor in de regio Nijmegen te zijn. We werken met een topteam. Klanten kunnen bij ons terecht voor een hypotheekadvies waarbij we de klant volledig ontzorgen. Vanwege de groei van ons kantoor zijn wij ter versterking op zoek naar een Klant/officemanager voor minimaal 32-36 uur per week.  
 
In deze afwisselende functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en geldverstrekkers. Je bent de steun en toeverlaat van je collega’s, voert administratieve en commerciële werkzaamheden uit, draagt zorg voor de correspondentie en onderhoudt contact met de klant. Het belangrijkste doel is om de klantbediening te optimaliseren zodat onze klanten ervaren dat we er voor ze zijn, dat we samen met hen werken aan de voor hen beste oplossing en als het even kan hun verwachtingen overtreffen.

Je taken bestaan onder andere uit het opnemen van de eerste lijns telefonie, inplannen van afspraken met klanten, klanten en geldverstrekkers te woord staan, uitprinten en inpakken van offertes, klanten bellen voor aftersales, verwerken van poststukken, het maken van roosters, verwerken van diverse excel bestanden en het bestellen van relatiegeschenken. 

Wat vragen wij van jou?

·      Je beschikt over een enorme dosis klantgerichtheid

·      Als Klant/officemanager koppel je de klant vanuit de klantvraag aan de juiste specialist. Je bewaakt of zaken worden opgevolgd en je informeert de klant proactief.

·      Je beheert telefoon, email en sociale mediakanalen en zorgt dat de klant binnen de afgesproken tijd antwoord krijgt.

·      Je streeft naar kwaliteit 

·      Je hebt kennis van het hypotheekproces of vind het leuk om deze kennis op te doen

·      Je hebt ervaring met klantcontact

·      Je bent minimaal MBO opgeleid. Daarnaast beschik je over de WFT adviseur Basis of je bent bereid dit te behalen.

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en zie jij jezelf al helemaal zitten bij op ons kantoor? Mail dan je motivatie en CV naar r.poelen@hansjanssen.nl.

Vul het onderstaande formulier in als je wilt soliciteren bij LIV hypotheken & verzekeringen

bedrijfs logo wit
Adres

Verlengde Energieweg 50
6541 XX Nijmegen

Openingstijden

Ma t/m Vr
09:00 - 17:00 uur
17:30 – 21:00 uur (enkel op afspraak)
Za & Zo (enkel op afspraak)
10:00 - 17:00 uur

Kantoorgegevens

Kifid

300.017365
AFM 12046286
KVK 73548707
Volg ons op social media
Deel deze pagina
© Dutch Media Lab

LIV Hypotheken B.V. is samenwerkingspartner van LIV Wonen maar is hier geen onderdeel van.